Fotografie Wiersma

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen per email

Na het plaatsen van een artikel in de winkelwagen wordt u gevraagd uw gegevens in te voeren en uw besteling te bevestigen. Daarna ontvangt u binnen 24 uur een bevestigings-email met daarin uw order. Indien u geen e-mail met orderbevestiging heeft ontvangen (denk aan uw spamfolder) is uw bestelling niet binnen gekomen. Wij verzoeken u in dit geval contact met ons op te nemen via info@fotografiewiersma.nl.

Betaling

Het totaalbedrag kunt u betalen per iDeal (zie toelichting iDeal). Mocht dit niet lukken dan kunt u het geld zelf overmaken naar IBAN NL88RABO0154598720 T.n.v. Fotografie Wiersma, Heerenveen, onder vermelding van uw bestelnummer.  Wanneer u de bestelling annuleert, komt hij gewoon in ons systeem te staan. Na betaling zetten wij de status op ‘betaald’ en wordt de bestelling in behandeling genomen. 

Heeft u te maken met een bewindvoerder, kies dan bij het betalen voor "vooruitbetaling". U krijgt dan een mail met de factuur. Deze kunt u dan inleveren bij uw bewindsvoerder. Na betaling van de factuur worden de foto's verstuurd naar uw opgegeven adres.

Wat is de levertijd

De levertijd van een bestelling met enkel foto's is maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de betaling. De levertijd van een bestelling met andere producten is maximaal  2 weken na ontvangst van de betaling. In vakantieperiodes kan er een vertraging optreden.

Wanneer ontvang ik het bestelde digitale bestand

Na het plaatsten van uw bestelling wordt er gelijk een mail gestuurd met een download link naar het door u ingevulde e-mail adres. Deze bestanden kunnen tot 5 weken na bestellen nog worden gedownload. Omdat het van een "onbekende" site kan komen, plaatsen sommige mailboxen de email automatisch in de spam-map. Zit hij hier niet in, check dan of het doorgegeven emailadres klopt en neem contact met ons op via info@ukkiefoto.nl of info@fotografiewiersma.nl

Hoe lang kan ik bestellen

U kunt tot 6 maanden na ontvangst van de inlogflyer bestellen. Neemt u contact met ons op als u niet meer kunt inloggen dan zetten we uw foto's weer online.

Alle foto's worden door ons voor maximaal 3 jaar bewaard.

Ik mis de inlogcode van de familiefoto

Het kan zijn dat de school deze nog niet heeft uitgedeeld. Wij vragen aan de school om deze tegelijkertijd uit te delen, maar soms kan het wegens tijdsgebrek niet zijn gelukt.

Ik heb meerdere inlogflyers ontvangen, kan ik deze combineren

Jazeker, klikt u op 'nog een inlogkaartje' en u kunt de bestelling in 1 keer plaatsen.

Ik kan niet inloggen

Controleer of u het cijfer 0 wellicht als de letter o heeft gelezen. Lukt het nog niet? Stuurt u dan een email naar info@fotografiewiersma.nl en vermeld hierin uw gebruikersnaam en inlogcode. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Ik ben mijn inlogflyer kwijt

Neem contact met ons op via info@fotografiewiersma.nl  en dan zorgen wij ervoor dat u de inlogcode nogmaals ontvangt. Vermeldt in uw mail graag in welke klas uw kind zit, welke school, en een kleine omschrijving. Misschien uiterlijke kenmerken. Wij werken niet met namenlijsten en moeten dus op de gezichten en kleding van de kinderen zoeken naar uw inlogcode.

Mijn code's werken niet meer

Uw foto's blijven 6 maanden online en daarna worden ze van ons bestelsysteem verwijderd. De foto's zelf bewaren we uiteraar wel. Mocht u na zes maanden nog willen bestellen met uw code's, neem dan contact met ons op via info@fotografiewiersma.nl. Vermeld u daar in uw gebruikersnaam en login code en de naam van de school waar het over gaat. Dan kunnen wij uw foto's wederom voor u online zetten. U krijgt dan een mail van ons wanneer dat is gedaan.

Zijn er nog andere foto's van mijn kind

Wij selecteren altijd de leukste foto's van uw kind. De andere bestanden worden niet bewaard.

Pasfoto's zijn niet geschikt voor officiele documenten

Pasfoto's op onze pasfoto velletjes zijn niet geschikt voor officiele documenten. Op officiele documenten moet een pasfoto waarop de persoon niet lacht. En er moet rekening gehouden worden met bepaalde verhoudingen. Wij fotograferen niet met een sjabloon om deze pasfoto's geschikt te maken voor officiele documenten. Ook de meeste door uw school gekozen achtergronden zijn niet geschikt voor officiele documenten waar deze licht grijs moet zijn.

De kleuren op de website komen niet overeen

Een oorzaak kan zijn dat uw beeldscherminstellingen afwijken (donker, licht, rood, blauw, groen). Fotografie Wiersma is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

Klachtenafhandeling

Bij ons is het hebben en houden van tevreden klanten onze prioriteit.   Hierbij vragen wij wel uw begrip voor het feit dat mooie foto’s een

wisselwerking blijft tussen de geportretteerde en de fotograaf,  het is mensenwerk.  Een kind wat net iets te ver weg gaat zitten waardoor de flits iets 

op het gezicht schampt komt wel eens voor.  Omdat het een spontaan moment blijft, waarderen wij de interactie op dat moment meer dan dat de

techniek de prioriteit heeft.  Schoolfotografie is geen geperfectioneerde studiofoto waarbij wij een half uur per kind uittrekken.    Een hele school op de

foto moet meestal binnen één dag gefotografeerd worden!  Wij fotograferen ongeveer 30 kinderen in 40 minuten: Houdt  daar rekening mee in uw

bevinding over de foto’s!